Zina.fi chat


Hei! Emme ole juuri nyt paikalla. Jätä viesti ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!

Zina.fi chat

Usein kysytyt kysymykset:

Kuinka nopea toimitus teillä on?

- Pyrimme toimittamaan ennen klo 14 saapuneet tilaukset saman arkipäivän aikana. Poikkeuksena maanantaina saapuneet tilaukset käsitellään ja toimitetaan kuljetukseen tiistaina.

Minkälaiset toimitusvaihtoehdot teillä on?

- Edullisin toimitusvaihtoehto on Postin Prioritykirje 2,90€ (ILMAINEN yli 39€ tilauksiin). Postipaketti 5,90€ ja Postin pikakirje 7,90€ (pikakirjelähetyksen max paksuus 3cm). Pikakirje toimitetaan asiakkaalle päiväpostin mukana. Uutena toimitusvaihtoehtoja myös Matkahuollon Lähellä -paketti 5,70€.

Nopein on Postin pikakirje/Postipaketti. Edullisin Postin Prioritykirje!

En ole saanut tilaus- tai toimitusvahvistusta?

- Sähköpostiviestit saattavat mennä joskus roskapostiin, joten tarkistathan myös roskapostikansiot.

En ole saanut tilaukseni Klarna Laskua?

- Lasku muodostuu, kun tilaus kirjataan meillä toimitetuksi ja parin päivän sisään voit laskua odotella saapuvaksi Klarnalta. Epäselvissä ja ongelmatilanteissa suosittelen olemaan heidän asiakaspalveluun yhteydessä. Täältä pääset kätevästi suoraan heidän asiakaspalvelusivulle: [KLIKKAA TÄSTÄ]

Sain toimitusvahvistuksen viikko sitten, mutta en ole vastaanottanut vielä tilausta?

- Mikäli olet valinnut toimitustavaksi Postin Prioritykirjeen, huomioithan, että toimitus kirjeillä vaihtelee 1-7 arkipäivän välillä. Posti lupaa toimitusajaksi 1-3 arkipäivää, mutta ei ole poikkeus vaikka tilaus olisi matkalla 7 arkipäivääkin. Postin Prioritykirje ei sisällä seurantatunnusta, jolla pääsisimme seuraamaan lähetyksen kulkua! Mikäli tilausta ei edelleenkään näy, suosittelemme ensin käymään paikan päällä lähipostissasi. Joskus yli 2cm paksut lähetykset eivät mahdu vastaanottajan postiluukusta ja postinkantaja toimittaa lähetyksen tällöin lähipostiisi. Tämän jälkeen suosittelemme olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä sähköpostilla info@zina.fi. Saat sieltä tarkempia ohjeita jatkoselvittelyyn!

Mikäli olet valinnut Postipaketin tai pikakirjeen, voit seurata lähetyksen kulkua täältä: LÄHETYSTEN SEURANTA

Mikäli olet valinnut Matkahuollon Lähellä -paketin, voit seurata lähetyksen kulkua täältä:LÄHETYSTEN SEURANTA

En saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, miksi?

- Joskus voi käydä niin, että varastosaldo ei ole täsmännyt puuttuvan tuotteen osalta tehdessäsi tilauksen. Tilausvahvistukselta näet saapuuko tuote Sinulle jälkitoimituksena vai onko tuotteen hinta hyvitetty Sinulle. Jos tuote on silti veloitettu Sinulta tai tilausvahvistuksessa on jotain muuta epäselvää, ethän arkaile ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@zina.fi

Miksi joidenkin tuotteiden kohdalla lukee maininta "Tuotteen poikkeuksellinen toimitusaika 10 arkipäivää!"?

- Tämä tuote on joko "tilaustuote" tai tuote on vasta matkalla tehtaalta varastoomme. Tämän tuotteen toimitamme Sinulle veloituksetta jälkitoimituksena, kun tuote varastoomme saapuu!

Kuinka pitkä palautusoikeutenne on ja kuinka palautus onnistuu?

- Palautusoikeus on 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Jotta voit hyödyntää 14 päivän palautusoikeutta, tuotteen tulee olla käyttämätön, etikettien tulee olla paikallaan ja tuotteen muutoin hyvässä kunnossa.

Hygieniasyistä Magneettiripsiä, Magneettistä Eyelineria, uima-asuja ja itseruskettavia ei voi palauttaa!

Postin asiakaspalautus on Sinulle maksuton! Pakkaa palautettava tuote postituspussiin/laatikkoon ja kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot:

646187 (Postin asiakaspalautustunnus)

Zina.fi

Vierumäenkatu 39

18130 HEINOLA

Vietyäsi palautuslähetyksen Postiin, säilytäthän palautuskuitin huolellisesti siihen asti, kun palautus on meille kirjaantunut!

Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?

- Palautuksen lähettämisestä voi kestää kaksi viikkoa, ennen kuin varastomme on vastaanottanut ja rekisteröinyt palautuksen. Palautus rekisteröidään Klarnan järjestelmään ja Klarna maksaa erotuksen maksamallesi tilille/kortille tai korjaa jo lähetettyä laskua.

Olen saanut alennuskoodin, mutta kassalla koodi ei toimi. Mitä teen?

- Tässä tapauksessa suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@zina.fi