Zina.fi chat


Hei! Emme ole juuri nyt paikalla. Jätä viesti ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!

Zina.fi chat

ZiNA.fi VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT:


REKISTERÖITYMINEN:

Tilataksesi verkkokaupasta Sinun ei tarvitse rekisteröityä asiakkaaksi. Luomalla asiakastilin, voit seurata tehtyjen tilauksien käsittelyä ja toimitusta.

Rekisteröitymällä verkkokaupan asiakkaaksi tai tekemällä tilauksen ZINA.fi verkkokaupasta, henkilötiedot kerätään ja tallennetaan asiakasrekisteriimme. Asiakasrekisteristä voi erota milloin tahansa ilmoittamalla siitä asiakaspalveluumme. Emme luovuta tietoja ulkopuolisille.

TUOTTEIDEN SAATAVUUS:

Tuotteet löytyvät heti varastoltamme. Poikkeuksena tuotteet, joiden tuotetiedoissa on maininta poikkeuksellisesta toimitusajasta.

TILAUS:

Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevin hinnoin. Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Tuotteiden ja tarjousten hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Tarjousten päättymisestä ei välttämättä ilmoiteta erikseen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja.

Yritys Tmi Sarianne Kristiina pidättää oikeuden kaupan purkamiseen selvien hintavirheiden kohdalla.


ALENNUSKOODIT JA LAHJAKORTIT:

Alennuskoodi tulee käyttää verkkokaupan kassalla ennen maksutapahtumaa (kirjoita "ALENNUSKOODIT" kenttään alennuskoodisi ja paina "OK"-painiketta). Tarkista että lunastamaasi koodia vastaava alennus on hyvittynyt tilauksesi maksuyhteenvetoon ennen tilauksen vahvistamista. Mikäli saamasi lahjakortin tai alennuskupongin koodi ei hyvitä tilaustasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen vahvistamista info@zina.fi. Tilaamiesi tuotteiden arvon tulee olla vähintään lahjakortin arvoinen.

Lahjakortteja ei voi yhdistää eikä niitä voi käyttää yhdelle tilaukselle kuin yhden, lahjakortteja ei myöskään vaihdeta rahaksi.

TOIMITUS ja TOIMITUSTAVAT:

Toimitamme koko Suomen alueelle, toistaiseksi emme toimita tilauksia Suomen ulkopuolelle.

Toimitustapa valitaan verkkokaupan kassalla. Toimituksen hinta esitetään kassalla ja lisätään tilaukselle ennen maksutapahtumaa. Myyjällä on kuitenkin oikeus muuttaa toimitustapa tuotteille, jotka eivät sovellu valitun toimitustavan kuljetettavaksi. Toimitustavan muutos on mahdollista esim. lähetyksen koon, painon tai sisällön vuoksi. Toimitustavan muutoksesta ei synny asiakkaalle lisäkuluja.

* Postipaketti 5,90€

* Pikakirje 7,90€

* Matkahuollon Lähellä -paketti 5,90€


Tilauksesi on tilausvahvistuksen saatuasi vastaanotettu ja se siirtyy tilaustenkäsittelijälle vielä kuluvan päivän aikana. Mikäli tilaus on tehty muuna kuin arkipäivänä tai arkisin kello 14:00 jälkeen, tilaus siirtyy käsittelyyn seuraavana arkipäivänä. Mikäli et ole saanut sähköpostitse tilausvahvistusta, emme ole vastaanottaneet tilaustasi, olethan tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarkistathan ensin sähköpostisi "Roskaposti" -kansion.

TOIMITUSAIKA:

Tilaukset siirtyvät käsittelyyn ja Postin/Matkahuollon kuljetukseen pääsääntöisesti samana päivänä, mutta viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Kuljetuyhtiön ilmoittamat toimitusajat:

*Postin Prioritykirje 1-4 arkipäivää

*Postipaketti 1-3 arkipäivää

*Postin pikakirje 1-2 arkipäivää

*Matkahuollon Lähellä -paketti 1-3 arkipäivää

Täältä voit tarkistaa Postin toimitusajan paikkakunnallesi: https://beta.posti.fi/fi/toimitusaikakysely

Tilauksen kiireellisyydestä tulee ilmoittaa tilauksen "VIESTI"-kentässä ennen tilauksen vahvistamista. Kiireellisyys pyritään ottamaan huomioon tilauksen pakattavaksi ja toimitettavaksi siirtymisessä.

MAKSUTAVAT:

Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Klarna Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Klarna Checkout on sinulle turvallinen maksutapa.

Voit maksaa tilauksesi myös osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS:

Asiakaspalautus onnistuu Postin kautta.

Kirjoita paketin päälle osoite:

646187 (Postin asiakaspalautustunnus)

Zina.fi

Vierumäenkatu 39

18130 HEINOLA


Sinulla on 14 vrk ilmainen vaihto- ja palautusoikeus tilaamaasi tuotteeseen seuraavia ehtoja noudattaen. Vaihto- ja palautusoikeuden ajan laskeminen alkaa tilauksen vastaanottamista seuraavana päivänä. Mikäli vaihto- ja palautusoikeuden 14. päivä osuu viikonlopulle tai pyhäpäivälle, voit palauttaa tuotteen vielä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske hygieniatuotteiksi luokiteltuja tuotteita, mikäli tuotteen läpinäkyvä sinetti on rikottu/avattu. Hygieniatuotteita on mm. Irtoripset, Mgneettinen Eyeliner, itseruskettavat, puhdistustuotteet.

Ale- ja poistotuotteilla on vapaa vaihto-oikeus.

Tuotepalautukset ale- ja poistotuotteissa hyvitetään saman suuruisella lahjakortilla.

Noutamatta jätetty paketti ei riitä tilauksen peruutusilmoitukseksi. Mikäli emme ole saaneet peruutusilmoitusta noutamatta jätetystä paketista siihen mennessä kun paketti lähtee palautumaan lähettäjälle, veloitamme syntyneet noutamatta jätetyn paketin todelliset palautuskulut maksun palautuksen yhteydessä.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa, myyntikelpoinen sekä tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen (täysin ehjä) eikä tuotteen pakkaus saa olla teipattu. Mikäli sovitat tuotetta, olethan huolellinen, että tuotteeseen ei synny sovituksesta tahroja. Voit tutkia ja sovittaa toimitettua tuotetta samalla tavalla kuin myymälöissä menettämättä palautus- tai vaihto-oikeutta. Poikkeuksena sinetöidyt hygieniatuotteet. Mikäli tuote / pakkaus ei ole jälleenmyyntikelpoinen tai tuote on otettu käyttöön emme käsittele palautustasi.


Tarkista saamasi tuotteet heti ne saatuasi, että ne vastaavat tilaustasi. Mikäli tuote on toimitettu Sinulle väärin, tuotetta ei saa ottaa käyttöön, vaan vaihdamme sen tilauksen mukaiseen tuotteeseen. Käyttöönotettu tuote on ostopäätös eikä sillä ole palautusoikeutta. Mikäli tuote on viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaation käsittelyä varten ja saat tapauskohtaiset toimintaohjeet. Ethän milloinkaan palauta reklamoitavaa tuotetta ennen kuin olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja saanut tiedon kuinka reklamaatio korjataan. Viallinen tuote vaihdetaan uuteen samanlaiseen tuotteeseen tai virhe korjataan. Virheellisestä tuotteesta tulee reklamoida kohtuullisessa ajassa. Emme vastaa virheistä, jotka ovat syntyneet normaalin käyttöajan jälkeen tai tuotetta on käytetty käyttötarkoituksen tai käyttöohjeiden vastaisella tavalla. Mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen, voimme vaihtaa tuotteen johonkin toiseen tuotteeseen tai hyvittää tuotteen hinnan. Vaihdettava ja palautettava tuote tulee kuitenkin olla käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen.

Vaihtotilaukset toimitetaan aina edullisimmalla vakiotoimitustavalla -> Postin Priority kirje.

Mikäli vaihdossa toimitettava tuote on edullisempi ja tilauksestasi jää maksun osalta palautettavaa, palautus kirjataan käytetylle maksutavalle 14 päivän sisällä vaihtotuotteen toimitukseen siirtymisestä.
Asiakaspalautusten käsittelyyn varataan noin 5-14 päivää, jonka jälkeen laskutus kirjaa maksun palautukset käytetylle maksutavalle 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta. Huomioithan pankkien väliset viiveet maksun siirtymisessä.

Säilytä palautuksesta aina palautuskuitti, kunnes palautus on käsitelty onnistuneesti. Mikäli asiakaspalautus ei löydä perille vastaanottajalle, on kuitti todiste palautuksen tekemisestä, jota vastaan palautus hyvitetään asiakkaalle.

Kaikki tilauksiin ja toimituksiin liittyvät reklamaatiot tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Asiakkaan antamien yhteystietojen oikeellisuus on asiakkaan vastuulla. On tärkeää, että yhteystiedot ovat oikein tilauksella tai rekisteröidyllä asiakastilillä, jotta saamme asiakkaaseen yhteyttä mikäli tilauksen käsittelyssä ilmenee yhteydenottotarvetta.


Ylivoimainen este (force majeure)

Tmi Sarianne Kristiina ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Tmi Sarianne Kristiina:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Tmi Sarianne Kristiina:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.